2016. sze 04.

Pokemon keresés "vadászkutyával"

írta: VeMater
Pokemon keresés "vadászkutyával"

img_0004.PNG

Egy kellemes nyári reggelen amikor a kutyám nem hagyott aludni, úgy döntöttem, hogy elindulok kutyát sétáltatni (lakhelyemen Szűcsiben). Hirtelen eszembe jutott, hogy összekötöm a kellemeset a hasznossal és kutyasétáltatás közben pokemon gozni is fogok. El is indultam pokemon szerző körutamra, ám a vártnál lényegesen kevesebb pokemon volt. Gondoltam, még biztos túl korán indultam és még szundikálnak szegények. :) Még mentem egy ideig de csak egy nyomorult Weddlet fogtam. Így hát hazamentem.

Délután újra elindultam, ekkor is kevés sikerrel. Amikor már kezdtem feladni levélzörgést "láttam". Nem szoktam vele foglalkozni, mert kinek is van ideje arra? Így most is tovább indultam, amikor Tocak elkezdett valamit szagolgatni a földön és nem engedte, hogy tovább menjünk. Kiderült, hogy egy macska az. Amikor sikerült picit tovább állnunk, ott ahol a levélzörgés volt egyszerre 4 pokemon bújt elő. Ám az egyszerre 4 pokemontól már teljesen belaggolt a pokemongo és kiidobott az alkalmazásból. Imádkoztam, hogy amikor újra bejön ott legyen az a 4 pokemon. Mázlim volt, mert 4 pokemon helyett 5 pokemont találtam. :) Gyorsan befogtam őket és boldogan hazatértem.

img_0005.PNG

Szólj hozzá